Мобілізація, податок на бездітних та дуже дивна соціальна реклама від Яніни Соколової Головною темою в українському суспільстві залишається все, що пов'язано з оновленням військово-облікових даних та змінами нормативної бази про мобілізацію. Так Кабмін ще більше залучив роботодавців до мобілізаційних процесів. Так вони вже зобов'язані надсилати поштою повістки своїм співробітникам, які працюють дистанційно, або знаходиться у відрядженні. Керівники підприємств повинні організувати вручення повісток своїм співробітникам, а також повідомити ТЦК про тих, хто відмовився її отримати, або написав заяву про звільнення. Крім того, керівники повинні забезпечити прибуття військовозобов'язаних до ТЦК, але постанова не конкретизує, яким чином. Маю побоювання, що кількість офіційно працевлаштованих чоловіків буде все далі зменшуватися. Новий головний біль з'явився у чоловіків працездатного віку, які давно проживають за кордоном. Щоб офіційно виїхати на постійне місце проживання за межі України, не тимчасово в рамках захисту від війни, а на більш постійних підставах, треба було знятися з військового обліку. Тепер, такі особи повинні стати на військовий облік у ТЦК особисто до 16 червня. Сама особисто, а не через «Резерв+», яким вже, за даними Міноборони, скористалися майже півмільйона українців. Бурхливу реакцію в суспільстві викликав законопроект депутата від «Слуги народу» Сергія Гривко, про впровадження «демографічного збору», фактично податку для осіб, що мають менше 3 дітей. Ставка такого податку депутат пропонував варіювати – 1,5% для бездітних, 1% - для тих, хто має 1 дитину, 0,5% - для тих, хто має дві. При чому сам 38-річний автор дружини і дітей не має. Ініціативу різко розкритикували у соціальних мережах, згадавши, що такий податок був у СРСР. До цього долучилися і колеги Гривка по фракції. Так очільник Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, зазначив, що шансів на прийняття ініціативи немає і згадав, що такий податок мали не тільки СРСР, але й фашистська Італія Муссоліні та комуністична Польща. Врешті-решт, Гривко відкликав свій скандальний законопроект. Не менш, а може і більш бурхливу реакцію в соцмережах викликали білборди Фонда Яніни Соколової, що повинні були рекламувати гарячу лінію психологічної допомоги. Але робили їх дивним чином – через написи великими літерами таких слоганів як "З депресії не вийти", "Буде лише гірше", "Життя не має сенсу". Нижче вже був номер телефона і пояснення про допомогу, але набагато дрібнішими літерами. Вже десятиліття тому у Європі прибирали з громадського простору об'яви на кшталт «Немає виходу», бо це може спровокувати людей з клінічною депресією на суїцидальну спробу. Теж саме робив в 2008 та 2014 році і Київським метрополітен. Але для професійних психологів з Фонду це чомусь виявилося новиною. Яніна Соколова визнала помилку, вибачилася, білборди змінять. |
0 Коментарі